A GreenField Consulting nyerte el a Balaton-fejlesztési Program marketingkommunikációs pályázatát, amelyet SCD Group és a Quinlan Private Golub közösen írt ki.
A fejlesztők célja a Balaton-parton megvalósuló turisztikai beruházásokkal, hogy bővítsék a minőségi szálláskínálatot, illetve növeljék a vendégéjszakák számát a régióban. A GreenField feladata az arculatának tervezése, valamint az ingatlanfejlesztési projekteket összefogó website létrehozása volt.
A property marketing specialista GreenField Consulting az együttműködés során létrehozta az ingatlanfejlesztési projektek egységes ernyő-brandjét, ezen belül megtervezte és kivitelezte a Program arculatát és alapkommunikációs elemeit. A brand kialakítása során alapvető cél volt, hogy támogassa a fejlesztők üzleti kommunikációját a Balatont nem ismerő potenciális külföldi befektetői célcsoportok számára, továbbá hogy megkezdje a mediációt, amely a fejlesztési koncepció lakossági támogatottságát hivatott megalapozni.
A koncepcióban a GreenField felhasználta a „Balaton” kapcsán a magyar emberekben jelenlévő alapvető életérzés mellett a régi és új értékek egymást kiegészítő és értékteremtő kommunikálását. Ennek megfelelően az arculat vizuális elemeiben a Balaton-hangulat lendületét és könnyedségét jeleníti meg, illetve a tó természeti adottságaira helyezi a hangsúlyt.
Az alapvetően B2B kommunikációs célú site designja és struktúrája is transzparens, képvilága jellegzetes balatoni pillanatokat mutat be: élvezhető, valódi és lenyűgöző vízparti hangulatot, történeti és természeti gazdagságot. A website bemutatja a fejlesztések által létrejövő új élményvilágot, hangsúlyt helyezve a Balaton iránti hagyománytiszteletre.