Egy új, sokszínű és természet közeli városközpont
A régi katonai létesítmény helyén a vállalat egy rekreációs városközpontot tervez, mely a városlakók kulturálódását, kényelmét, pihenését, sport tevékenységét és az üzleti élet felpezsdítését is szolgálná. A már régóta kihasználatlan és lesújtó állapotban lévő terület újra megnyitja kapuit valamennyi generáció számára a legkisebbektől az idősebbekig. A környék közlekedésében várható változások is a beruházás, illetve az új központ sikerét szolgálják.
Egységes brand a természet jegyében és diverzifikált kommunikációs politika
Az arculat kialakításakor a legfőbb szempont az előnyök együttes megjelenítése volt. Az SCD elképzelése alapján az Akadémia Park a természet, a nagy mozgástér és a sokszínű, egyben magas színvonalú szolgáltatások ötvözetét kínálja az odaérkezők számára. A terület valamennyi létesítménye az ernyő brand stílusában jelenik majd meg. Az egységes megjelenés tükrözi, hogy a fejlesztés megőrzi a múlt értékeit, de jellegében az újszerűség és a jövőorientáltság határozza meg.
A lakosság számára a beruházás következtében egy ez idáig kihasználatlan, hatalmas, új lehetőségekkel gazdagított zöld terület kel életre. A Greenfield diverzifikált (online és offline) kommunikációjának célja, hogy e nyereség bemutatásával megszerezze az emberek támogatását és ennek megfelelően elősegítse egy valódi központ kialakulását.