A GreenField Consulting egy stratégiai szemléletű ingatlanfejlesztési tanácsadó cég. Területfejlesztési, urbanista, ingatlanfejlesztői, marketingkommunikációs, sajtókommunikációs, PR és sales tudást ötvözve nyújtunk
egységes és sikerorientált megoldásokat.
Magas szakmai igényeket kielégítő kiterjedt partnerhálózatunknak, illetve koordinációs szerepkörünknek és tapasztalatunknak köszönhetően egy kézben fogjuk össze
a fejlesztési folyamat stratégiáját és végrehajtását a fejlesztés sikerének érdekében.
Ingatlanfejlesztési tanácsadás
property marketing
ORCO PROPERTY – VÁCI 1 luxusáruház
belvárosi luxusáruház
Feladat: Felsőkategóriás, prémiumszolgáltatást nyújtó VÁCI 1 luxusáruház komplex marketingkommunikációs eszközeinek tervezése: logó, arculat, szórólap, bérlőakvizíciós kiadvány,
website és épület dekor.
Koncepció: a luxus és hagyomány. A bérlői és lakossági kommunikációban minden elem a legjobb anyagokat használja, az online megoldás a legújabb technológiát alkalmazza a
prémium érzés maximalizálása érdekében.
SCD Group – Akadémia Park
Új városközpont buda szívében
Feladat: az új városközpont ernyő brandjének kialakítása, offline és online kommunikációs elemek tervezése, kivitelezése.
Koncepció: az egységes arculat kialakítását a múlt értékei és a fejlesztés jövőbemutató, újszerű jellegének ötvözése jellemzi. A kommunikációs elemek, az újjáéledés, a környezettudatosság
szimbolizálásán túl, előrevetítik a prémium kategóriás szolgáltatások megjelenését.
Graphisoft Park
ingatlanfejlesztő és -hasznosító
Feladat: a természetközeli, humáncentrikus irodapark arculatának megújítása és jövőbeni terjeszkedési terveinek megfelelő kommunikációs elemek megtervezése a humán szellemi erőre
alapozott cégek bevonzása érdekében.
Koncepció: a B2B fókuszú kommunikációs stratégiában kiemelt szerepet kap a személyes értékesítés és az ehhez kötődő értékesítést támogató eszközök. A grafikai megjelenítésben
a high-tech letisztultság biztosít keretet a Park kiemelt módon megjelenített páratlan természeti és komfort jellemzőinek.
Budapesti Ingatlan Nyrt. - Ü48 Corner Center
’A’ kategóriás irodaház
Feladat: az egyedülálló építészeti és design elemeket viselő Ü48 irodaház kommunikációs elemeinek megtervezése és kialakítása.
Koncepció: a B2B célcsoportú kiadvány grafikája a meglévő logó színvilágára építve emeli ki az irodaház „vitorlás” homlokzati sajátosságait, amely révén egyedi,
high-tech világot közvetíti. A website ezen alapelemeket flashes megoldásokkal eleveníti meg, bemutatva az Ü48 modern világát.
Studio Metropolitana - Urbitális Majális
fővárosi urbanisztikai fesztivál
Feladat: magyar viszonylatban egyedülálló, a fővárost urbanisztikai szempontból bemutató rendezvénysorozat arculatának kialakítása, illetve a beharangozó kommunikációs eszközök
(plakátok, kiadványok, hirdetések) megtervezése.
Koncepció: az A és B kategóriába tartozó lakosságot célzó kommunikáció Budapest Főváros által elfogadott arculatot tükrözi, ötvözve egy élhető város eseménydús hangulatának
megteremtésével.
Cordia
Volumetric – Spanyolkert
Praktikus és fiatalos otthonok
Feladat: a nyíregyházi, európai színvonalú lakópark teljes marketingkommunikációs tevékenysége; arculat, online kommunikáció, weboldal fejlesztés, kutatások és az ezek alapján
megalkotott marketingkommunikációs stratégia.
Koncepció: Fiatalos, célcsoport-szegmentált kommunikáció, a fejlesztői figyelmességek, az otthonok praktikus kialakítása és a megfelelő ár-érték arány hangsúlyozásával.
Prestige Golf Properties - Talentis Golf
golfpálya, lakópark és szabadidő központ
Feladat: 1250 hektáros golf és lakópark teljes marketingkommunikációs stratégiájának megtervezése és megvalósítása, a befektetői akvizíciótól a végfelhasználóknak történő kommunikációig
- hosszú távú együttműködés keretében.
Koncepció: a golf életstílus és a környezettudatosság kerül megjelenítésre a felhasznált képi és vizuális világban, a modernség és a prémium érzés közvetítése mellett. A
logó absztrahált formája jelzi ernyő szerepét az albrandek beszédes jelképei felett.
SCD-QP Mgmt Kft. – Balaton-fejlesztési Program
Balaton környéki turisztikai és szabadidős fejlesztések
Feladat: a projekteket ernyőként összefogó program egységes brandjének megalapozása, ezen belül arculatának és alapkommunikációs elemeinek megtervezése és kivitelezése.
Koncepció: az arculat a balatoni életérzés lendületére és könnyedségére, illetve fantasztikus természeti adottságaira helyezi a hangsúlyt. Az alapvetően B2B fókuszú website
a transzparens karakteresség mellett a fejlesztések által megvalósuló élményvilágot fejezi ki, nem elhanyagolva a Balaton iránti hagyománytiszteletet.
Property Forum Budapest 2008
nemzetközi ingatlanfejlesztő szakkonferencia és projektkiállítás
Feladat: a szakmai szegmensek számára multifórum-felületet biztosító rendezvény integrált marketingstratégiájának megalkotása és teljes kivitelezése offline és online területeken,
nagy intenzitású PR és vállalati kommunikációs támogatással: sajtótájékoztatók, sajtóklubok, interjúk, hírlevelek és sajtóközlemények formájában.
Koncepció: ingatlanpiaci szakemberekre és döntéshozókra optimalizált kommunikációban a szakmai fórumfelület és információ-megosztás funkciója dominál. A grafikai elemek kialakítását
az ingatlanpiaci dinamizmus, illetve a rendezvény sokszínűsége ihlették.
BD Park Ingatlanfejlesztő Zrt. - Duna Spirit
multifunkcionális városközpont
Feladat: a budatétényi Duna-part rehabilitációja és az új kulturális, társadalmi és üzleti központ arculatának megteremtése, brandjének megalapozása.
Koncepció: az arculat kialakítását az egyedülálló vízkapcsolati koncepció, illetve a komplex városfejlesztési szemléletmód alapozta meg.
REevolutio Tanácsadó Kft.
urbanisztikai és városfejlesztési tanácsadó
Feladat: a REevolutio marketing- és kommunikációs stratégiájának felépítése, az integrált online és offline kommunikáció, illetve PR-tevékenység megtervezése a stratégia alapján,
az arculat megtervezése és kivitelezése.
Koncepció: az ingatlanpiac különböző szegmensei számára a letisztult grafikai megoldások tükrözik a tanácsadási tevékenységre jellemző image-t, a high-tech építészeti és
természeti képek adják vissza a modern városfejlesztési szemléletet, és ebbe a világba illeszkedik az urbanisztikai rendezvények forgataga.
Hibrid Város
urbanisztikai rendezvény
Feladat: a három különböző kulturális témát feldolgozó rendezvény arculatának és kommunikációs kiadványának megtervezése.
Koncepció: az arculat az urbanisztika, az élő város hangulatát adja vissza. Grafikai elemei átmenetet képeznek a street art és a fiatalos minimalista design között, mely
a szakmai közönséget és a lakosságot is megfogja könnyed, szabadidős lendületével.
3E International Beruházás-szervező Kft.
ingatlanfejlesztési és beruházás-szervezői tanácsadó
Feladat: az ingatlanpiaci standardoknak megfelelő tanácsadói arculat és website kialakítása.
Koncepció: a logóban monogram-szerűen megjelenő cégnév grafikai megjelenésében egy impozáns épületet formáz meg. A website letisztultsága és átlátható szerkezete transzparenciát
tükröz.
Városfejlesztési projektportfólió
befektetői kommunikációs csomag önkormányzatoknak
Feladat: vidéki városok és budapesti önkormányzatok számára speciális marketingkommunikációs standard kifejlesztése, megvalósítása és bevezetése, a települések fejlesztési terveinek
és konkrét projektjeinek bemutatására a befektetők részére nemzetközi porondon.
Koncepció: magyarországi szinten standardizált kommunikációs metódus létrehozása. Célja a befektetők számára fontos és releváns döntés-előkészítő információk szállítása,
az adott település fejlesztői környezetének, hangulatának, kulturális és társadalmi környezetének bemutatásával.
REevolutio Budapest 2007
nemzetközi ingatlanfejlesztő szakkonferencia és projektkiállítás
Feladat: a szakmai szegmenseket fórumjelleggel összekapcsoló rendezvény integrált marketingstratégiájának megalkotása, offline és online kivitelezése, nagy intenzitású PR és
vállalati kommunikációs támogatással: sajtótájékoztatók, sajtóklubok, interjúk, hírlevelek és sajtóközlemények formájában.
Koncepció: ingatlanpiaci szakemberekre és döntéshozókra optimalizált kommunikációban a szakmai fórumfelület és információ-megosztás funkciója dominál. A vizuális megvalósítást
az ingatlanpiaci dinamizmus, illetve a rendezvény sokszínűsége ihlette.
PASA Park
prémium kategóriás lakópark
Feladat: a prémium kategóriás lakások értékesítéséhez igazodó rebranding, meglévő marketingstratégia újragondolása, arculatának és kommunikációs eszközeinek megtervezése.
Koncepció: a lakópark a mozgalmas, eseménydús életet élő fiatal párok, kisgyermekes családok számára biztosítja a kikapcsolódást vagy társadalmi életük színterét. Az arculat
és a kreatív felidézi a lakópark kiváló természeti adottságait, panorámás elhelyezkedését. A színvilág üde és friss, mely tükrözi a környezettudatos és a prémium életstílust.
Kapcsolat
GreenField Consulting
1125 Budapest, Felső Svábhegyi út 12.
Telefon: +36 1 315 0996
e-mail: field@greenfieldconsulting.hu